Kategorie sklepu Kategorie

Kategorie sklepu Obsługa klienta

Infolinia: 61 64 60 650

e-mail:info@zdrowoteka.pl

poniedziałek—piątek: 9:00—20:00
sobota: 9:00—14:00

zamówienia na telefon:
61 64 60 650

Dostawa w aptece internetowej Dostawa

Towar wysyłamy w 24 godziny gratis powyżej 250,00 PLN

Aktualności apteki internetowej Aktualności

Więcej

Newsletter apteki internetowej Newsletter

Dodaj swój e-mail, aby otrzymywać od nas gorące informacje:

FAQ


Często zadawane pytania

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy kurierem DHL wynoszą 12,30 PLN (dla płatności przelewem) i 15,99 PLN (dla płatności gotówka przy odbiorze).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania + czas dostawy.
Przybliżony czas dostawy wynosi 3 dni.

W jaki sposób mogę zapłacić?

Oferujemy następujące formy płatności:

  • Karta Płatnicza (Visa Classic, EuroCard/MasterCard, Diners Club, PBK, JCB.)
  • Szybki Przelew Internetowy (mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), Płacę z Inteligo (Inteligo), Płać z Nordea (Nordea Bank), Płać z BPH (Bank BPH), Płać z ING (Bank ING).
  • Tradycyjny przelew bankowy na konto zdrowoteka.pl
  • Gotówka przy odbiorze
  • PayPal

Chcę zapłacić przelewem. Na jakie konto dokonać wpłaty?

mBank
82 1140 2004 0000 3702 6891 4651

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL68 1500 1054 1210 5008 2090 0000
Kod BIC (SWIFT): KRDBPLPW

Szukam produktu, jak mogę się poradzić specjalisty?

Na wszystkie pytania związane z produktami leczniczymi odpowie nasz farmaceuta. Kliknij poniższy link, aby przejść do formularza kontaktowego i wysłać zapytanie. Kontakt z farmaceutą

Czy koniecznie muszę się zarejestrować żeby dokonać zakupu?

Nie. Nie musisz się rejestrować, aby dokonać zamówienia w zdrowoteka.pl. Zakładając Konto możesz jednak liczyć na szereg korzyści.

Mam pilne pytanie. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Najszybciej możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem infolinii 61 86 27 095 lub wysyłając e-mail na adres info@zdrowoteka.pl

Co mam zrobić jeżeli dostarczona przesyłka jest uszkodzona?

Przy odbiorze przesyłki zwróć uwagę na stan plomb (taśm) naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane nie należy odbierać przesylki oraz skontaktować się jak najszybciej ze zdrowoteka.pl w celu wyjeśnienia dalszego postępowania.
Infolinia 61 86 27 095
e-mail: info@zdrowoteka.pl


Powrót do Centrum Pomocy


Rejestr aptek GIF
RapidSSL   Sklep polecany przez klientów
Paczkomaty 24/7
Najczęściej szukane w aptece internetowej: apteka internetowa