FAQ

Często zadawane pytania

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy kurierem DHL wynoszą 11,99 PLN (dla płatności przelewem) i 15,99 PLN (dla płatności gotówka przy odbiorze).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania + czas dostawy.
Przybliżony czas dostawy wynosi 3 dni.

W jaki sposób mogę zapłacić?

Oferujemy następujące formy płatności:

  • Karta Płatnicza (Visa Classic, EuroCard/MasterCard, Diners Club, PBK, JCB.)
  • Szybki Przelew Internetowy (mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), Płacę z Inteligo (Inteligo), Płać z Nordea (Nordea Bank), Płać z BPH (Bank BPH), Płać z ING (Bank ING).
  • Tradycyjny przelew bankowy na konto zdrowoteka.pl
  • Gotówka przy odbiorze

Chcę zapłacić przelewem. Na jakie konto dokonać wpłaty?

mBank
82 1140 2004 0000 3702 6891 4651

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL 82 1140 2004 0000 3702 6891 4651
Kod BIC (SWIFT): BREXPLPWMBK

Szukam produktu, jak mogę się poradzić specjalisty?

Na wszystkie pytania związane z produktami leczniczymi odpowie nasz farmaceuta. Odpowiedź możesz uzyskać dzwoniąc do nas 61 86 27 095 lub pisząc na adres: info@zdrowoteka.pl

Czy koniecznie muszę się zarejestrować żeby dokonać zakupu?

Nie musisz się rejestrować, aby dokonać zamówienia w zdrowoteka.pl.

Mam pilne pytanie. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Najszybciej możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem infolinii 61 86 27 095 lub wysyłając e-mail na adres info@zdrowoteka.pl

Co mam zrobić jeżeli dostarczona przesyłka jest uszkodzona?

Przy odbiorze przesyłki zwróć uwagę na stan plomb (taśm) naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane nie należy odbierać przesylki oraz skontaktować się jak najszybciej ze zdrowoteka.pl w celu wyjeśnienia dalszego postępowania.
Infolinia 61 86 27 095
e-mail: info@zdrowoteka.pl